איך בוחרים קורס PPC

בחירת קורס ppc
איך בוחרים קורס PPC
5 מתוך 5 (דירגו 1 איש)

בעלי עסקים או מקדמי אתרים יכולים להשתמש כיום בהרבה מאוד זירות לצורך קידום האתר (ותוך כדי כך, להיטיב לבצע את קידום העסק). בזירות מקוונות שונות, לרבות פייסבוק וגוגל, יאהו ואחרים, ניתן לבצע קידום דיגיטלי בשיטת הקמפיינים. קמפיינים אפשר לתמחר בשיטת "תשלום לפי הקלקה" (PPC). כדי ללמוד את הנושא לעומק, ללמוד איך לבנות קמפיינים מקוונים ומוצלחים ולהבין את הסודות של מקדמי האתרים הטובים ביותר, לא צריך אוניברסיטה. צריך למצוא קורס ppc איכותי, שבנוי נכון. אנו נראה לכם איך בוחרים קורס מסוג זה.

שלב 1: המרצים שעומדים לרשותכם

קורס PPC במיטבו מועבר לא על ידי מרצים שמכירים את הנושא בתיאוריה. המרצים צריכים להיות אנשי שטח ומעש. אלה בדרך כלל אנשים צעירים שכבר עובדים כמה שנים בתחום קידום האתרים ושיווק דיגיטלי. אלה מרצים שמכירים מתוך התנסות יום יומית את כל מה שצריך לדעת, על קידום ממומן וקידום בכלל.

שלב 2: התכנים שמציע הקורס

וודאו שידוע לכם היטב ובדיוק אילו תכנים מציעים לכם בקורס. למרות שזה לא קורס אקדמאי, בחרו קורס שבנוי בצורה מובנית ומסודרת. קורס שתחילה מציג רקע ותשתית ואט אט מוסיף עוד תכנים חשובים. תכנים צריכים להכיל למשל הקמה של קמפיינים דיגיטליים, ניהול קמפיינים, פעילות בשלל זירות מקוונות, הגדרות של סוגי לקוחות שונים, שימוש בכלים סטטיסטיים לצורך ניתוח התוצאות שהשיג קמפיין. קורס במיטבו מציע התנסות ובניית קמפיינים. למעשה זהו שילוב של הדרכה וסטז' ביחד.

שלב 3: אורך הקורס ביחס לתכנים

בדקו שאורך הקורס, מבחינת שעות נטו שאתם מקבלים, אכן נראה נכון והגיוני. כלומר, קורס של שני מפגשים קצרים לדוגמא (אפילו ימים אינטנסיביים), בדרך כלל לא יכול ללמד אתכם עד הסוף מה זה PPC ואיך להשתמש בזה ביעילות בעולם המעשי. בדקו שלכל נושא מקצים בקורס די זמן. אורך הקורס צריך לאפשר לכם להבין לעומק מה המשמעות של מחקר מילות מפתח, גוגל אנליטיקס ועוד כלים חשובים נוספים. יותר זמן שווה יותר טיפים ויותר כלים מעשיים.

שלב 4: בוגרים מרוצים

שוחחו עם בוגרי הקורס שאליו אתם שואפים להירשם. הם יוכלו לספר לכם מתוך הניסיון האישי שלהם האם ועד כמה הקורס הועיל להם. הבוגרים יכולים להיות מקדמי אתרים מקצועיים או בעלי אתרים ועסקים, שהשתתפו בקורס. אם אפשר לשוחח עם יותר מבוגר אחד, זה הטוב ביותר. וחשוב להבין ממה בדיוק נובעת שביעות הרצון, מהתכנים? רמת המרצים? אולי הכל ביחד.

טיפים ואזהרות

  • אל תמהרו להירשם קורס שמציע את המחיר הכי זול. בקורסים לקידום אתרים, הזול מדי עולה בסוף ביוקר.
  • ערכו סקר שוק ובדקו מה מציעים וכמה עולים קורסים שמוצעים במקומות שונים.
  • צרו קשרים טובים עם המרצים ועם חבריכם לקורס. יתכן שהם יהפכו לשותפים עסקיים לטווח הארוך.

קישורים

ויקיפדיה – שיווק באינטרנט

ויקיפדיה – תשלום לפי לחיצה (PPC)

 

שתפו עם החברים!

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

מדריכים באותו נושא

מדריכים באותו סגנון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *